Skorpan o mysse

Inatt hade vi en tjej som inte alls kom till ro, det blev max 3 timmar för mamman o pappan inatt. 
Men det blev inget med att ligga o dra sig då vi skulle åka och hälsa på på liten Ts dagis. 
Skorpan, ett ur och skur dagis ute i torstorp, jag tror det kommer bli helt fantastiskt! 
Tuva blev så väl omhändertagen direkt av två fina tjejer som ville visa oss allt! Det fick hjärtat växa sig stort. Fina barn! 
Därefter åkte vi hem och sov, hon iallafall och jag läste ut min bok, sista boken av grey böckerna, den va bra! Nu vill jag helst läsa om dem.. Men vi får se. 
Vi fick besök av Filla o barnen en sväng, lekte och myste lite. 
Nu har vi bytt om till kvällen, kräftfiske står på schemat! T somnade och jag tänker sluta mina blå tills j kommer hem! 
På återseende
Och som rubriken lyder.. Myssen skulle va på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0