Livet i 190

Herregud så länge sedan... Har ju så mycket att berätta att jag nästan spricker! 
Tuva, ja den där lilla spillevinken, 1,5 år och 74 cm hög... Hon är en liten krabat och det fick vi kastat i våra ansikten idag på BVC, det gör oss nervösa.. Om hon inte vuxit inom 3 månader kommer läkare bli inkopplade.. Tankarna snurrar... Min fina kloka lilla tjej, du som är frisk och glad, har mamma o pappa missat något? Gör vi något fel? 9340 g ren kärlek... Min lilla snutta... Åh vilka tankar... 
Hon är så duktig på förskolan, hon utvecklas i raketfart! 
Pratar och visar, älskar livet. 
Vi har köpt hus, vi har köpt vårat drömhus och om 3 fjuttiga veckor bor vi i vårat hus! Det är så fantastiskt! Jag hoppas att allt kommer funka lika bra som det känns just nu! 
Jag har nu även börjat med Fransar. Jag är fullbokad fram till årsskiftet och det känns fantastiskt! Jag satsar och hoppas att det kommer löna sig! 
På fredag ska jag ut med mina brudar, minns inte ens när det hände senast! Ska bli jätteroligt! På lördag är den obligatoriska fotbollsmatchen, där efter ska vi ut o käka o då ska Tuva vara med sin gudis, sin favorit som absolut är mamma nr 2, då hon till och med säger mamma till henne... Haha! Unge! Sen ska jag hem till dem efter middagen o mysa järnet! På söndag ska vi fira Tindra som blir 3 nästa vecka(!?!?) var tar tiden vägen?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0