Tredje natten

Lilla barn! Mah! Inatt var tredje natten i rad som hon vaknar och är jättepigg, och det tar typ 2 timmar för henne att somna om. Problemet är nu när jag börjat skolan/jobba så är jag helt färdig, så det slutar med att hon somnar om i våran säng för varje gång som jag försökt lägga ner henne i sin säng så vaknar hon och gråter... Tror vi får prova att sova lite mindre om dagarna, hon har tydligen sovit mycket de här dagarna som hon varit med Jimmy. 
Mah jag är så trött😴 idag kommer Hanna och Karin o Mille iaf 😊 sen ska jag på musikquiz ikväll 😍 
Här om dagen när vi var o hälsade på farfar o faster! Så kul att se att Tindra och Tuva kan leka ihop nu ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0