Rutiner

Ikväll är jag en stolt mamma till världens duktigaste unge! När det är kväll för Tuva är det välling runt 20, oftast innan 20, därefter ligger hon och somnar på oss, för att vi sedan lägger ner henne i hennes säng, och hon sover då. Ikväll blev det annorlunda, hon ville inte slapna av för 5 öre när jag försökte, så jag lät henne ligga i sin säng o tjattra o jollra, jag gick ut t Jimmy och vi lyssnade på henne genom babyvakten, hon babblade o lät, sen plötsligt blev det tyst, jag väntade lite men gick tillslut in och då visade det sig att hon somnat helt själv med sin kanin tätt intill sig 😍 underbara unge! Nu ska jag följa hennes exempel! Sååå trött! 
Oretucherat o fint 😉 älskade du❤️


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Fina ni! Saknar den där lilla godingen! ❤️

2015-03-06 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0