Kräka

Min lilla bebis kräks😢 tre gånger nu, vet inte alls vad det beror på!
Kräkset luktar ingenting, och det har det börjat göra annars, de få gångerna hon kräkts sista tiden. Det är ganska slemmigt och hon får ta i och verkligen hulka för att det ska komma upp något. Efteråt är hon inget påverkad, pekar på lampan och på mig och på Jimmy, klappar händerna och ler, har lyckats fått i henne några klunkar vatten. 
När vi sen ska somna om had hon gjort det utan protester. Det är bara jag som inte vågar lägga mig o sova, hon ligger på mig och sover nu.
Hon va lite snorig förut efteråt men tänker att det mest bara är för att det drar igång, plus att det svullnar upp lite när man kräks och tar i, så är det ju hos oss också.
Nä jag hoppas verkligen inte att der blir mer av detta! Min lilla unge❤️
Igår när vi var och myste med Alfons, Vilda och Filla❤️

Om ni har tips på vad det kan vara så blir jag jätteglad om ni vill offra eran tid och slänga iväg en kommentar på vad det möjligtvis kan vara.

I skrivande stund blev det 4... Denna gång skrek hon, jätte upprörd men somnade om när jag tröstat henne en liten stund. Åh mitt lilla barn💔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0