Hoppsan!

Tuva har, den senaste tiden, vaknat runt 5 på morgonen o vägrat somnat om i sin säng, så då har jag låtit henne sova sista stunden hos oss. Det blev så inatt också, att hon vaknade och vägrade somna om. Ju mer van man blir att få sova mer om nätterna, ju mer zombie blir man när ungen väl vaknar, så jag tänkte mest att klockan är nog 5, vi sover vidare i våran säng. Bara det att när hon bökat runt ett tag och lyckades både skalla sig själv och mig och storgråtit så ber jag J om min telefon som ligger o laddar på hans sida av sängen, då ser jag klockan! Jo men kul Tuva, tack! Godnatt på dig, nu sover hon igen och jag ligger med mensvärk o ska försöka somna om! 
Igår var vi på öf, vi var i åfallet och Tuva satt på en häst för första gången! Hon gillade det skarpt och det var så kul att se!
Jag tränade provnaglar på kvällen, mycket att finslipa, men det ska nog bli bra! Hoppas det iallafall. Lite nervös är jag allt, redan!
Finaste Alfons som tog öf premiären igår!❤️

Hästryggen var helspännande, inte sista gången som vi provade på detta!

Skoj och bus❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0