Dagarna och livet

Det slår mig allt oftare, hur fantastiskt det är, hur ett liv blir till, hur allting kan falla på plats med hjälp av så lite. Att de där fina ögonen sitter precis på rätt ställe, eller de där små små händerna, som växer för varje dag och som utforskar mer och mer saker. Eller den där goa lilla magen som putar ut mer än Pluras ungefär, hur perfekt den är, och det där leendet, herre min skapare, hur kunde det bli SÅ bra?! Är jag bara förtrollad? Jag tror inte det, varje dag får vi höra hur fantastiskt fin hon är, och ja, det är hon! Världens finaste. Hon kan vara en riktig liten plåga stundtals, men åh vad jag älskar henne! Så gränslöst! 
Och vad jag tycker att livet känns bra just nu. Det känns bra, jag har accepterat och tillåter mig vara ledsen, men i övrigt, jag går min utbildning, jag lever min dröm, jag har världens finaste lilla flicka, världens bästa sambo, två gos katter, 5 fina chillor. Solen sken och våren yttrade sig idag och plötsligt kändes livet lite lättare igen. 
Jag har jobbat idag, haft 2 urgoa brudar som verkligen påtalar och berömmer en för sitt arbete! Det gör mig otroligt rörd!
Nu är klockan mycket och med en liten huvudvärk så kommer jag somna ovaggad inatt efter en kväll med världens bästa karl och Tuvas gudfar, hemmagjorda hamburgare och hunger games fick avsluta denna helg. 
Fantastiska, vackra lilla unge❤️

Dagens projekt💅

Gårdagens hemmagjorda pizza hos farmor och Patrik❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0