2 månader av en evighet

2 månader idag.. 2 långa månader av tomhet. Min älskade lilla ängel, du anar inte hur mycket vi saknar dig. 
Idag började vi rensa bland alla dina kläder, jag fick ihop 1 säck, Pernilla fick ihop 1 säck, 4 till tippen och mycket lämnade vi till resterande i familjen som kanske kan ha några av dina kläder. Jag ska bära dina kläder med stolthet och det känns tryggt att ha dem, att gå igenom dem o minnas de tröjor vi köpt ihop. Vi hade mycket lika, men du din lilla loppa hade lite mindre. Hade velat haft mer av kläderna, men är det för litet så är det så. 
Vad gör du? Hur mår du? Var är du? Så många frågor.. Som jag önskar att jag kunde få svar på. 
2 månader av en evighet. 
Jag saknar dig❤️

Kommentarer
Postat av: Fiut

❤️❤️❤️

2015-03-04 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0