sjung om studentens lyckliga dar

Tänk att nu är vi här igen, varje år är det annorlunda, men ändå detsamma, man träffas, firar och är lyckliga! Den här gången var det min fantastiska lilla Emilia, min lilla underbara kusin som tar världen med storm varje steg hon tar. Hon är så otroligt mogen i sig själv och står verkligen upp för vem hon är! 
Jag är stolt, stolt som avlägsen syster, stolt som får vara del av hennes liv. Jag önskar och hoppas att jag kommer kunna uppfostra min flicka till att bli en lika trygg individ som Emilia och hennes syster är. 
Min lilla tjej, som snart är ett år. Ett helt år, och jag tycker att vi gjort ett förjävla bra jobb hittills måste jag säga, jag och min karl! Ikväll är jag så tacksam för så mycket! Underbara sommar! Kom  och ta oss med storm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0