1 år

Det är svårt att förstå att för ett år sedan satt vi hemma, vi skulle ha varit på kalas men jag kände mig inte kalasig, kroppen sa ifrån, så vi var hemma och bara myste ihop, spelade spel och jag gick och la mig med ett lugnt i hela kroppen. Imorgon kl 05:30 kommer det vara 1 år sedan jag fick min första värk, imorgon kl 12:57 har våran prinsessa funnits hos oss i 1 år, 365 dagar, det är helt otroligt vad detta år har gått fort! Min älskade unge! Vad var jag innan du kom? Klyschigt kanske, man ack så sant! Du är det bästa som hänt oss ❤ 
Idag hade vi kalas för släkten, tårta och hemmabakad fika, tuva glufsade i sig tårta och vattenmelon så hennes nya klänning är hemkörd.. Men vad gör väl det? Fantastiska unge vad du är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0