Öf

Öppna förskolan! Japp igår var vi där för första gången! Det var mysigt, vi ska tillbaka imorgon igen! Lilla fröken skötte sig galant, hon var lite försiktig som hon brukar vara, tänker först handlar därefter. Det ända som blev lite knas var att hon missade sin fm-lur, så imorgon blir det vid 13 det passar oss bättre 😊 
Sen var vi på kalas hos Sofia som fyller 23 idag! Bästaste fialuttan❤️ Jag kan ju milt uttrycka att lilla tösen var klippt slut! Hon sov till 9 idag?! Lite bök inatt med lite skrik och drömmar, annars en väldigt bra natt, duktig tjeja som fick smälta många röriga intryck igår❤️ 

Idag har jag fått påfyllt med fransar och fixat naglarna!
Tuva var med hela tiden och hon är Lätt världens duktigaste och snällaste unge ❤️ 

Babblarna 😳😂❤️

Där satt hon o guppa, guppguppgupp, magpumpad mamma 😉 

Resultatet, mycket är inte bra, men någon dag ska väl jag oxå göra sjukt bra naglar, med lite tid och övning så! 

Kvällsmat! Färsk pasta med champinjoner, bacon, paprika och cremefrech vitlök och örter! Så enkelt med så gott! 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Naglarna blev jättefina, blir lika glad varje gång jag ser att du uppdaterar!!?:D

Svar: Tack så jättemycket Michelle ❤️
Signe Connman

2015-01-21 @ 08:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0