Livets alla kapitel

Hej på er! Hoppas ni mår bra, jag mår väl bra, samtidigt som jag mår inget bra, men ni fattar! 
Min lilla klippa håller mig uppe, min älskade unge vad jag är glad över att ha henne! Med henne så känns livet så otroligt rätt! Älskade flickan min, vad kommer du få vara med om? Hur kommer du bli? Jag tror du kommer bli en glad och sprallig tjeja som är bäst på att vara sig själv. Jag hoppas du hamnar ibland bra vänner som förstår vikten av rätt och fel, att du förstår det, hur viktigt det är att ge alla en chans, att alla är lika mycket värda och att livet har sina upp och nedförsbackar. Jag och pappa kommer få vara med om så otroligt mycket med dig! Min lilla tjeja, hur du förälskar dig, hur du fastnar för olika låtar och hur du kommer sitta med din framtida telefon och skriva med vänner oavbrutet, där vi, jag och pappa, kommer vara såååå pinsamma och där vi bara borde fara och flyga, de dagarna kommer komma, men jag vill även få dig att förstå att jag och pappa är dina två stöttepelare, dit du ALLTID kan komma om du undrar över något eller om du bara vill krypa upp och bli omfamnad, du kommer alltid kunna komma till mig mitt hjärta! Min älskade lilla Tuva❤️ 
Du slumrar så sött i din säng, jag ligger i sängen, vi är hos min fantastiska mamma, åh Tuva, vad jag hoppas att du och jag kommer ha samma underbara relation till varandra som jag och min mamma har❤️ 
Pappa är i stockholm den här veckan så vi flyr vardagen och har det skönt ute på landet där alla säger "hejhej" och där det inte åker en massa bilar utanför fönstret, landet, underbara landet ❤️ 
Igår var vi och hälsade på mammas skötehäst chaplin, han är stor och lite läskig, men läskigt är ju lite småkul!😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0