En ursäkt

Jag vill bara be om ursäktiförväg, eller i efterväg, eller bara be om ursäkt här och nu. 
Jag är snurrig i vanliga fall, men nu, mitt i all sorg, så är det lite extremt, jag är inte sprudlande glad just nu, jag vänder mig lite inåt just nu, helst skulle jag bara vilja vara med mamma hela tiden, för det är med mamma som får mig att förstå, får mig att våga tänka, just nu tänker jag inte alls, där av virrigheten, jag vet inte vad jag säger till folk, jag kanske dubbelbokar mig hit och dit eller så sitter jag plötsligt helt själv i tron att jag hade massor att göra.. Dags att börja få in lite rutiner dessutom, har inte blivit allt för mycket av dem nu när Jimmy varit hemma, otroligt skönt att ha honom hemma dock, när allt är som det är. 
Vi gör såhär.
Idag har jag varit hos Klara och fixat naglar, fransar och suttit och pillat med mitt första egna fransset! FY FAN SÅ PILLIGT!
Imorgon ska vi åka och köpa 2 Ikea stolar, sen sätta in pengar som vi fått i julklapp som ska in på sparkontot!
Sen kommer Rasmus och Alvin och klipper sig.
Onsdag ska jag förmodligen träffa Emma och Knut som det låter nu.
Torsdag hoppas jag på att få träffa Felicia och Alfons och kanske Vilda med om jag har tur!
Fredag blankt just nu, kanske åker till djupvik men behöver också städa inför lördag.
Lördag blir Jimmy 24 år gammal! Så då ska vi fira honom sen ska han festa och då åker jag och T till mamma.
Söndag sååååå oplanerad.
Hjärnan, vakna nu, våga vakna, våga reagera, snälla... Detta vakum gör mig galen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0