Djuren på bondgården

Igår var vi på gudstjänsten de hade för mormor, herreeeeminskapare, hur ska vi orka med begravningen? Det gör så ont! Det är så förvirrande, hon är så närvarande, så läskigt närvarande! 
Jag vet inte hur många ggr jag vände mig om för att titta efter henne. Hon är inte där, inte där. 
Mormor❤️ 

Idag ville jag få ett avbrott i vardagen, vi åkte därför till Helen i Igelfors och fikade, pratade, pratade och pratade. Vi är väldigt bra på att prata! 
Hon väntar oxå höll ja på att skriva hähä, hon väntar barn och har bf 9 juni, vi hade bf 10 juni 😃 
Jättekul att ses! Sen fick vi följa med till stallet, där det väntade 3 hästar, 7 får 3 ankor och 1 katt 😃 jisses jag blev ju som ett barn på nytt 😍 Tuva gillade oxå djuren, fåren var spännande och ankorna helkonstiga 😉 
Jätteroligt och snart kommer det lamm! Åh så vi ska hälsa på och gosa då 😍 
Jätterolig dag! Så väldigt skönt att hälsa på fina Helen ❤️ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0