Älskade fina

Ett nytt år, en ny dag. Imorse somnade du in i en evig sömn, älskade mormor, äntligen slipper du fri ifrån din orättvisa kropp. Så många tårar har runnit ifrån våra kinder i en lång tid för ditt öde, ikväll har tårarna runnit för våran egen saknad, älskade du vad tomt det är, ändå så är vi omringade av så oerhört mycket kärlek, jag är så glad för alla stunder, alla oslagbara minnen vi har. Älskade mormor, ikväll var vi samlade, för att sörga, för att minnas och för att stärkas. Morfar, din älskade, min älskade, vår älskade, ska du inte oroa dig för, vi kommer alltid finnas och ställa upp för honom. Men det är när vardagen faller in och när han kommer sitta själv nere i djupvik, som jag önskar att du kommer finnas där hos honom. Älskade du, jag kommer skriva igen till dig, jag behöver det, för det är som mamma säger, vi har ett speciellt band, det bandet kommer alltid finnas där. 
Sov gott nu mormor, jag saknar dig redan och ändå har jag så svårt att förstå att aldrig mera💔



Kommentarer
Postat av: Sofia

❤️❤️❤️❤️

2015-01-01 @ 21:13:12
Postat av: Michelle

Åh det finns inga ord, tänker på er! ❤️ KRAM

2015-01-01 @ 22:14:32
URL: http://michellehaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0