Norsholm djursjukhus

Jag kan ha glömt skriva om hur det gick  för Wilma när hon kastrerades, det gick mycket bra, när Sally kastrerades så var jag så nervös att jag höll på att svimma!
Och då är ändå Wilma min ögonsten!
Vi kom dit, båda skulle chipas och vaccineras, o Wilma kastreras. Vetrinären hette Cecar och var supertrevlig.
Sköterskan var oxå duktig och visade att han brydde sig om mig som ägare och om katterna. 
När vi kom och hämtade henne efter några timmar var hon groggy men såret var väldigt fint, Sallys sår blev svullet och jätteotäckt efter några dagar, DÅ fick jag börja ge henne smärtstillande, Wilma fick smärtstillande från dag 1 och har inte varit något svullen, inget påverkad och nu, 1,5 vecka efter är hon nästan helt läkt, det känns otroligt bra! Min lilla kicka❤️ 
Såhär ser såret ut idag😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0