"Mamma"

Det finns nog inget i denna värld som kan slå högre än när ens lilla flicka säger "mamma". Det går inte att beskriva, det känns så svindlande, så otroligt mysigt, men ändå så naturligt på något märkligt vis. Fina lilla unge, mamma och "baba" och allmänt mycket snack är det nu! Antar att hon är tidigt i det, det kvittar, hon utväcklas i sin takt och det går så svindlande fort! Min lilla bebis, 8 månader, 8 månader och 8 dagar gammal. 
Just nu ligger hon och sover gott på mitt bröst, våra mornar är oslagbara, herregud vad jag kommer sakna dem när ungen inte längre vill ligga och mysa med mamma i sängen hela morgonen och förmiddagen😳 
I eftermiddag ska jag till tandläkaren för första gången på... 4 år kanske? Eh nrrvös? Ja. 
Men har inte ont någonstans så de ska nog gå bra! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0