Just typiskt

Inatt mådde jag pyton! Fullkomligt pyton! Mådde illa, hade ångestattacker, ja allmänt blä!
Vaknade vid 8 och mådde hyffsat, kände att det var något som var påväg att bryta ut. 
Hur elr hur så var det bara att hoppa upp o börja dagen, babyshower för lisa stod på tapeten! Vi kom dit och fixade, pysslade och när hon tillslut kom hem blev hon helförvånad! Så kul! 
Vi åt gott, fikade, lekte lekar och Lisa fick presenter!
Jag hade pysslat ihop en blöjtårta! Den blev fin ändå måste jag erkänna 😉 
Vi tog bilder med Tobias kamera så jag hoppas vi kan få ta del av dem någon dag 😍😃 här är iallafall tårtan!

När jag kom hem gick vi alla tre o la oss o sov på soffan, mysigt måste jag säga 😍 
Sen frågar Jimmy om jag orkade åka och äta middag, åh mitt hjärta smälte! Dock bestämde vi att vi skulle ta det nästa helg så att jag inte skulle bli mer sjuk, åh han hade fixat med barnvakt och allt! Åh min fina❤️ Det svänger snabbt, men som sagt, det behövs så lite för att visa lite uppvaktning och uppskattning till varandra ❤️

Tuva har lärt sig klappa händerna denna helg😍 oh min fina stora tjej❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0