Hosta

Jisses, Tuva och jag hostar ikapp... Lilla hjärtat mitt, hon verkar ha ont i halsen och tycker att det är väldigt obehagligt med hostan då hon gråter såfort hon hostar. Lilla älskade vän! 
Så idag har vi "bara" uträttat ärenden genom att klippa lite vänner. Lowa klippte sig för första gången och skötte sog galant!
Just nu sover T, men snart dags att vakna så hon kan sova ikväll för natten. Men det är bra att sova så man blir frisk❤️ 
Annars då? Jo! Jag har äntligen börjat min kurs! Ihh! Så overkligt roligt det känns! 😍 så de första 2 dagarna är avklarade och nu måste jag plugga plugga plugga 😁 
Här är 2 set naglar som jag gjort efter kurserna, tis och ons.
Moster Pernilla

Kompis Anna 

Här kan vi se en deformerad nagel som jag fick jobba på igår. Det gick det också!😍😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0