Bortskämd och larvig

Idag är det alla hjärtans dag, igår var jag och hanna till stan för att fixa med lite pesenter till våra karlar. 
Idag när jag vaknade, fick Jimmy sina presenter, snus, godis och töjningar. 
Jag vet inte vad det har blivit med honom längre, jag är faktiskt uppriktigt besviken. Han har blivit otacksam, plus att han är borta i veckodagarna, varit det de senaste 5 veckorna, i 5 veckor har han varit iväg och jag har alltid fantiserat om att han skulle komma hem med nån liten blomma, elr något, bara nått litet, men bara för att uppvakta, visa sin uppskattning och att han velat skämma bort mig lite, varje gång har jag blivit lika besviken.. Fine, han är hemma, jag är superglad över det! 
Men idag då, då kommer den fantstiska ursäkten "jag har inte kunnat köpa något, för jag fick ju ta Tuva igår" 
Jag är väldigt väldigt väääödigt emot att skriva ut mina problem med min familj, men detta är till alla karlar där ute som inte köper något elr gör något för sin andra hälft. 
1 sämsta ursäkten någonsin! Han var ensam hemma hela dagen fram t kvällen!
2 ville han ge mig dåligt samvete för att jag åkte på kalas i 2 timmar?
3 varför vill man inte uppvakta och skämma bort sina nära o kära? 
Jag skulle vilja köpa hela världen åt Tuva o Jimmy, nu går ju inte det för vi har inte den ekonomin, och det är inte det som är det viktiga, men något väldigt litet kan betyda så mycket, det är det jag menar, en bukett men en liten kärleksförklaring, är allt som krävs! Just att man tänkt tanken! 
Jimmy var jättegullig förr o kom hem med blommor o små presenter stup i kvarten. Nu vet i tusan.. Det gör mig lite ledsen, för jag känner ju förtfarande att jag vill visa all min kärlek för honom. 
Karlskrällen! Känner mig superlarvig o jag kanske är ensam om att tänka såhär.. Men då får det va så! Hur elr hur! Glöm inte bort varandra! Skäm bort varandra ist, i oändlighet av kärlek❤️
Skriver om våran dag i övrigt i ett annat inlägg! 
Det är tur att jag har dig min älskade skatt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0