Badhuset och vänliga veckan

Idag var det premiär för våran lilla tjeja! Hon badade i badhuset idag och Jisses så det var populärt! Hon sken som en sol hela tiden och plaskade och levde runt hur mycket som helst 😍😃 
Vi var där med Hanna och Leo, Leo är helt galen i vattnet och plaskar och plaskar och plaskar 😉
Efter det åkte vi in till stan och käkade, uträttade lite ärenden, det är ju en liten extra kärleksfull dag imorgon 😍 
Sen så hände något helt otroligt gulligt! Det var så att vi skulle till en butik som visade sig hade flyttat! Men tur hade vi som stötte på en kille som var runt 10-11 år, han visade oss vägen och var hur gullig som helst, jag tackade så jättemycket för hjälpen och han går men vänder snart och kommer tillbaka med ett kort och säger "tacka inte, ta det här kortet, och gör en god gärning för någon annan, det är vänliga veckan denna veckan!" Åh herregud så mitt hjärta smälte! Goa unge! Vad hans föräldrar ska vara stolta över honom!😍 
Jag hittade tyvärr ingen att göra en god gärning för, så än sålänge har jag fortfarande kortet med mig! Men veckan är ju o andra sidan inte slut 😊 
Nä nu måste jag sova! Ögonen går i kors på mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0