Jul i vårt hus

Julafton igår var, trots de alltför många plusgraderna väldigt mysig. 
Jag var stressad och inte nog med att det var mycket att ställa i ordning så blev det dessutom stopp i toaletten... 
Bök bök men när gästerna tillslut dök upp så löste sig dagen oerhört bra! 
Vi hade det fantastiskt mysigt och jag kände mig så tacksam över hur bra livet är ibland❤️
Leka med bubbelplast 😍

Den 23e hos faster Anna ❤️

Liten fick sin doktorväska och babblarna ❤️

Dukning för 13❤️

"Inte så många julklappar iår" närå.... 

Julbord🎄
Gunga med mammas kusin 




Tomten kom förbi 🎅

Tuva fick:
Ett kök från ikea
Tillbehör till köket
Fingerfigurer
Babblarna i badfigurer
Kläder
Kavatskor
Doktorväska
Gitarr
Spargris
Pussel
Dockan olle
En häst (gosedjur)
En bok
En lampa 
Pengar

Jag fick:
En kandilaber
Ett presentkort på "på håret"
En tröja
Ett paket disktrasor 😉
En diskborste😉
Pengar 
Avfallshinkar 

Jimmy fick:
En rök (röka fisk)
Skjorta
Pengar
Presentkort på en dejt m moi 😊

Vi är supernöjda och tacksamma! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0