Kräftskiva och kalas

Igår var vi på kräftskiva hos min älskade svärmor o patrik, det var ett sällskap på omkring 60 pers. Tuva skulle ha övernattning hos mormor för första gången. 
Vi lekte lekar och drack gott, framför allt kämpade vi i oss de första kräftorna för iår! Vi körde femkamp, vi var 8 lag och jag blev lagledare för lag 1, som slutade på placering 3, vi hade otroligt roligt och sedan blev det dans ända in på småtimmarna när jag och Jimmy tillslut gick och la oss. 
Tuva hade haft lite fest med mormor o morfar inatt så de alla tre var skapligt trötta! Men annars hade det gått galant! 
Vi kom hem och jag o liten T somnade på soffan, när vi väl vaknade satte vi fart och fixade till oss skapligt för att åka på kalas, fina Ella fyller 18 år idag❤️ 
Vi fick åka hem ganska tidigt då liten blev väldigt trött. Så nu sover hon gott och vi har landat i soffan där katterna är oerhört nöjda över att vi är hemma.
(Provbild av Ellas selfiestick) 
❤️

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0