Borde göra så mycket

Tvätthögen växer sig större och större, fönster behöver tvättas, kläder behöver rensas, förvringsutrymmen behöver rensas, det finns så mycket som behövs göras. Egentligen, men här ligger jag i soffan, med min flicka på mig, sovandes, trygg och nöjd över att bara få ligga nära. På min arm ligger även Wilma, även hon väldigt belåten över att jag bara ligger still. Färdig mat står i kylen som ska värmas på och ätas lite senare för sen ska vi gå upp till badhuset och bada och leka ihop med Mia och Sanna! För jag känner att jag hellre lägger min tid på det, det andra finns kvar. Vill inte ligga här o ursäkta mig. Önskar såklart att jag skulle hinna göra allt! Men det gör jag inte. Men jag har en dotter som är glad och lycklig! 
Nu ska jag dock lägga ner Tuva och sätta igång lite med något ett tag iallafall !
Fotograf: Jonny Andersson


Kommentarer
Postat av: Michelle

Så himla vacker bild!! 😍

2015-08-19 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0