Tack!

Det senaste ordet som Tuva lärt sig säga är "Tack". Det är inte ordagrant, det är "dat" med hon säger det när hon får någonting och det är verkligen det sötaste jag hört... Jobbigt att det slår mamma till och med 😳 
Mamma är mer ett uttjatat ord från Tuva nu.. Vill hon något så är det "mammamammamamma" hahha! 
Det var förra veckan när jag skulle åka och jobba som hon blev ledsen när jag skulle åka, med gråten i halsen så kom det "maamma" 😭 typ så... Mitt hjärta brast... Fullkomligt😩❤️ Älskade lilla barn❤️ 
Det är så otroligt häftigt att få följa hennes resa!




Kommentarer
Postat av: 'amanda

snygg tröja Tuva!!
ÅH VAD JAG LÄNGTAR EFTER ATT FÅ TRÄFFA DEN LILLA SKRUTTAN!!

2015-05-08 @ 12:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0