Ohojaja...

Så otroligt trött.. Känner mig mer död än levande.. Lagom till att vi blivit friska så kom snoret tillbaka till Tuva. Alltså FY. Hennes nya idé är att hålla andan.. Och det gör mig lite tokig! Vilket jäkla påhitt, vad blir bättre av det? Ingenting. 
Plus att hon är inne i sin värsta period hittills, helt hemskt. Hon gråter såfort jag inte tittar på henne ungefär... "Maaamma, uhuhuhääääää".. Och får hon inte uppmärksamhet då, ja då brakar det loss fullkomligt... Detta humör! Hon är inte ens 10 månader och har värre humör än en 13 åring! Suck! Jag är trött... O nu tänker jag sova. 
Var är min glada flicka? Om någon sett henne så säg till😳😂❤️ 
Älskade barn❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0