Min stora dag!

Igår drog den mänskliga väckaklockan igång 05:30, näää Tuva! Mamma vill sooova! Möhh, min klocka skulle ringa 07:00, inte 05:30.. Men men, en flaska välling i sängen och en ny blöja så var hon snart nöjd igen. 
Kände nervositeten direkt, blä blä blääää! 
Upp och fixa sig, kl 08:20 åker vi till klaraBella o hämtar mitt material, sen åker vi mot staden, möter upp Sarah och snart är vi framme, vi fixar borden, och 09:28 drar vi igång. 2,5 har vi på oss och det går bra, sen går de inte bra, sen går det bra igen. Sen blev man nervös. Ah jisses. Tillslut var tiden slut och jag hann. Jag klantade dock en nagel som Sarah hade råkat gå emot i lampan. Så den blev inte bra.. Panik. Emelie, läraren, satte sig ner och kollade över mina naglar. Påtalade klant nageln o jag kände.. Ae nu är det kört.. Men nä. "De är absolut godkända, men fixa den där nageln nu." Vavava??? Ooomg! Jisses! Del 1 var godkänt! 
Sen fick vi lunch och en sista chans att kolla igenom teorin. 
Kl 13:20 drog vi igång och första frågan tog det stopp... Hade ingen aning. Men skrev, svarade på alla frågor, bättre på vissa och sämre på vissa. 
Sjukt äckligt nervös. 
Trodde det var helkört.. Fullkomligt helkört. 
Emelie kommer och vill gå igenom proven, och det visade sig att jag hade fått 22 poäng av 25 möjliga(!?) 17 var gränsen man var tvungen att överstiga. 
Ni kan ju jissa om att jag var nöjd?! Jag är verkligen inte dum i huvudet! Jag känner mig så sjukt stolt! 
Jimmy kommer och hämtar mig och vi åker och köper en milkshake på donken. Hem och bara är, bara njuter. Sen kl 19 skulle jag möta Klara på Joan's för att fira mitt diplom, det är bara det att när jag väl kommer dit, ja då är det inte bara Klara, utan Hanna, Sanna, Karin, Sofia, Amanda, Mia, Anna och Sophie! Klara hade fixat med en överraskningmiddag till mig och gissa om jag blev överraskad och lycklig! Herregud! Älskade bästaste vännerna! Blev rörd till tårarna och jag fick hur mycket presenter som helst! God mat och god dricka var ju bara ett himla fint plus i kanten! Oh! Så lyckligt lottad jag är! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0