Hosta och sömnbrist

Åh, sen sist har Tuva dragit på sig jordens slemhosta... Segt som tusan.. Usch! Inatt fick vi åtminstone sova. Natten innan var det mest vakentid för min del. Otroligt trött, försöka orka hålla humöret uppe med Tuva och kunderna på kvällen. Det märktes att inte huvudet hängde med över huvudtaget igårkväll. Men min kundsslutresultat blev bra iallafall. Skönt det.
Nu sover Tuva, på mig, jag känner att jag skulle kunna somna jag oxå. Men Mia är påväg så ska vi gå en promenad sen. Jag ska till salongen och göra en upplösning, sen hem igen med Tuva för att sedan åka dit igen och ha kund 😊 heja heja! 
På torsdag är det valborg och då ska vi på björn rosenström. Tuva ska fira valborg med farmor! 😃 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0