älskade lilla unge

Åh min lilla plutta, 2a ordentliga anfallet, vi har ju tur att det inte är dagligen men det är SÅ otäckt! Ni anar inte, idag skönk hon ihop igen, men andades inte, paniken hann krypa sig på men hon vaknade till igen och var rädd, jo de tror jag det. Usch! 
Hur som helst, jag sitter här och väntar på att lite lock ska torka, jag håller på med lite pyssel inför Tuvas 1 års dag. Tanken är att jag ska göra egna burkar med lock men hål i, med ett sugrör i, ja ni fattar vad jag menar, det är ju himla inne nu, men jag kan inte påstå att jag är så sugen på att betala den summan som det faktiskt kostar för bara 3 stycken! Så jag haffade "några" barnmatsburkar igår, de diskas för fullt, jag har gjort hål i locket, precis lagom så sugröret går i, sen ska jag spraymåla locken, ljusrosa, faktiskt så ska dt bli ett litet rosa kalas, kors i taket! Sen ska jag göra vita prickar på locken oxå. Vi får se hur det blir, har precis beställt lite etiketter oxå som ska klistras dit, sammanlagt har jag lagt ca 400 med färgsprayerna (primer, färg, lack),  etiketter och sugrör. Det är alltså 35 muggar vi talar om här och hade jag köpt dem färdiga hade det kostat närmare 3500... Sååå jag är rättså nöjd! Plus att dessa går att fortsätta att använda. sen, faktiskt kul! Hoppas att det blir bra!
Tänk att hon fyller 1 om mindre än 2 månader, det är ju heeeelt sjukt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0