Tillväxt

Tillväxt-period, måste vara det fulaste ordet... Efter vårtgård förstås! 
Hur som helst så är Tuva inne i en tillväxt-period just nu, när det är lite extra mycket tuttande som behövs, en såkallad beställningsvecka har det varit. Lite typiskt att jag är sjuk just när hon gick in i denna period, känns som jag inte riktigt kan bli frisk när jag inte får sova mer än 3 timmar i sträck, men vad tjyven, man överlever! Idag ska vi först till prästen och planera dopet. Sen ska vi åka ner t djupvik o mysa med hela tjocka släkten, som jag har längtat! 
Jag hostar mig smal iaf! Träningsvärk i magen av allt hostande, något possitivt iallafall ;) 
Just nu ligger min lilla tös och sover på mitt bröst, så otroligt mysigt, älskade lilla tjejan min ❤️ 
Ska betala räkningar och räkna på måndens budjet, sen skulle det behöva dammsugas! 
Min lilla tjeja, vad du växer❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0