Min lilla bebis

Tänk vad du är duktig! Mitt lilla hjärta! Idag var det dags för 3 månaders sprutan. Kl ringde 06:30, Tuva sov som en stock, jag har sovit uselt inatt, sjukt nervös för hur det skulle gå! Jag som inte är ett jätte fan av sprutor, och så skulle de där förbannade nålarna sticka min lilla flicka! Usch usch usch! 
Vilken jäkla tur att jag har världens bästa karl o Tuva har världens bästa pappa! 
Först vägdes hon, 5780 tror jag vågen stod på ( tankarna var för fokuserade på att inte visa Tuva att jag var nervös) sen mättes hon, 60cm lång! Sen fick pappa Jimmy ta över, jag fick sätta mig o läsa en brochyr om löss (nä jag var inte ett dugg koncentrerad på den där förbannade lappen). Tuva satt i pappas knä, med sina klara, blåa, oförstående, nyfikna ögon och så stack det till, gråten, gick över ganska srax, sen var det nål nr 2 i andra benet, den kunde tydligen svida, det är jag nästan säker på att det gjorde den. På med kläderna, sen var hon i min famn igen, min älskade duktiga flicka! Hon grät ett tag men sen har det varit lugnt, nu har hon snart sovit i 1 timme och det är skönt. Idag ska vi bara mysa, mysa och åter igen mysa! 
Igårkväll var det helmysigt måste jag säga!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0