Dagen och helgen

Jisses så fort helgen gick! I lördags var jag och fixade naglarna! Den här gången gjorde jag enkla franska med akrylblomma och fjäril! Blev nöjd, svårt var det men lärorikt! 

Sen på kvällen åkte jag och Tuva på tjejkväll till min fina faster o kusiner, lite kräftor, hemmagjord pizza och alkoholfritt vin! Åh just det! En supergod tårta också! Det var en supermysig kväll och Jimmy var på kräftskiva hos sin mamma, så vi åkte dit på söndagen och hade en mysdag och åt bakispizza ;) 



(Supercharmiga bilder, oh yes! Haha! Bevisar hur kul vi hade!)

Lille Alfons❤️

Tuva och farmormys är ju det bästa myset! 
Idag har jag och kusin Matilda varit i stan och shoppat galet mycket! Men ingen ångest här inte, vi hittade så mycket fint! Och nu sitter jag här bland massa ljus och kollar Estonia dokumentären. 20 år sedan är det nu i september, helt galet! Så tragiskt!

Helt otroligt nöjd med denna del av vardagsrummet nu! Kistan innehåller Tuvas leksaker :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0