3 år

Varje dag är värd att firas när man har turen att ha hittat sin stora kärlek. Min fina Jimmy, tänk att just du har stått ut med mig i 3 år, i över 5 år har jag haft dig i mitt liv! Älskade älskade du! 
Jimmy, han finns alltid där, han ställer alltid upp och med honom vid min sida känner jag mig så otroligt trygg, tillsammans har vi klarat så otroligt mycket, han har verkligen byggt upp mig och jag är starkare i mig själv än vad jag någonsin kunnat drömma om. Vi kompleterar varandra så otroligt bra, min man och jag! Min fina fina karl! 
Han respekterar mig, han låter mig vara en tokig chillakärring och katttant, han älskar mig ändå, han står ut med mina konstiga påhitt och han har nästan lärt sig gilla alias.
Han är den bästa pappan man kan tänka sig, det märks så väl att vi även som föräldrar kompleterar varandra så otroligt bra! 
Min stora kärlek, näst efter min dotter, ja, även om jag älskar honom mer än någonsin så ligger han på en andra plats, för hans dotter har tagit mig så fullkomligt med storm! Tillsammans är vi oslagbara! Och jag ser fram emot varje stund ihop med min familj!❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0