22 år och bitter

Jag är nu 22 år. Jag har alltid sett 22 som den speciella åldern. Har alltid sagt att jag vill ha barn när jag är 22, hon kom några månader tidigare än min plan, men jag är så lycklig! Så lycklig över att ligga här i sängen och titta på min sovande prinsessa! 
Igår fyllde jag 22, gammal o grå, typ. Igår firades jag inte så värst, vi firade Emilia som fyllde 18 ist! 
Just exakt nu känner jag mig deppig, antar att det är amningshormoner som spökar! Men oxå för att min kära man åker till Stockholm imorgon på jobb, och blir borta till fredag. För att min så kallade pappa inte ens bjöd på ett grattis igår. För att folk blir sura för att vi inte kan bjuda varenda kotte till Tuvas dop, det gör mig riktigt ledsen! Det är ju Tuvas dag, våran dag! Inte en tillställning för att folk ska visa upp sig. Jag känner mig ledsen, för jag saknar min bästavän på andra sidan jorden. Jag har snart varit ifrån henne i 7 månader... Jag saknar henne något helt otroligt! 
Blä! 
Nä! Nu har jag klagat färdigt! Måste ventilera ibland! 
Idag ska här tvättas! Mysa järnet och ha en riktig myskväll med pappa innan han åker till Stockholm imorgon ❤️





Min present av mitt hjärta! Så glad❤️

Jag älskar dig, så mycket ❤️


Kommentarer
Postat av: Michelle

Kram fina du, allting brukar ha en tendens att lösa sig på ett eller annat sätt! Ville mest påminna dig om att du är bra!

Svar: Tack fina du! Stor kram❤️
Signe Connman

2014-09-08 @ 18:50:41
URL: http://michellehaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0