Plankstek och chinchillautställning

Idag när vi vaknade fick jag frukost på sängen och sen gjorde jag o Tuva oss iordning för att åka på chinchillautställning, första för Tuva! Hon fick även följa med fram och ta emot pris när Kim-Jöran blev placerad med sina djur. 
Vi var bara kvar ett tag, hälsade och pratade av oss lite med alla goa människor, sen åkte vi hem igen och städade, Agge, Karin och Milton kom och vi bjöd på plankstek! Så gaaaalet gott blev det! My man, han kan han!
Nu ligger vi o slappar i soffan, jag funderar starkt på att gå och lägg mig. Så sjukt trött.
Imorgon händer det grejer! Då ska vi kolla på hus! Spännandeeeee! 
Igår var jag och Tuva på tjejmys hos Mia med bruttorna! Tacos och idol, blev dock mest en massa massa prat, vilket självklart uppskattades mer ån idol! 

Tuva fick en fin mössa av Leijonet! Dock var den aningens liten! Men snygg blev hon ju! Mitt lilla pyjamasmongo 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0