Morfar 72

Idag stod det kalas på schemat, min fina morfar fyllde 72! Min härliga underbara morfar❤️ Så vi åkte in till stan vid 11 för att handla lite presenter, morfar fick kalsonger, det hade han önskat sig, om det var rosa kalsonger han önskade sig där emot vet ja inte ;) mormor fyllde för 1 månad sedan ungefär men hennes present är som bortblåst! Så det fick bli en ny, en sjal som hon blev väldigt glad för, bäst förna för jag hade lika gärna kunnat tagit den! Skitsnygg! ;) jag köpte mig faktiskt en finare tröja/blus till mig själv och en ny, riktig bh! Herregud så skönt med något som faktiskt håller upp! Och att man ökat i strl är ju inte helfel det heller 😏 sen åkte vi och myste gärnet med familjen Connman! Min underbara släkt❤️ 
Nu är vi hemma, Tuva fick sin gröt som vi börjat ge nu på kvällarna, förut har hon mest gurglat runt och spottat ut, men idag så! 😃 då svalde hon flera tuggor! Heja Tuva! 
Nu håller hon på att somna medan jag skriver, hon har varit så förbaskat svårsövd de senaste dagarna men (ta i trä) idag verkar det gå vägen! 

Världens bästa Aron och världens bästa Tuva på samma bild ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0