Dagen

Snoret rinner, huvudet känns tungt, halsen bränner och svider, nää blä! Jag som nyss var förkyld/sjuk! Kände mig så krasslig förut att jag tog en alvedon och hick o sov en timme när J hade kommit hem. Hur skönt som helst!
Idag har jag o Tuva myst, jisses alltså, vi är ena riktiga mysproffs vi!
Vi åkte in t Ingelsta och hade lunchade med mormor/mamma, hon har varit i Uppsala hela helgen och hade dessutom hittat massor med kläder t Tuva, som vi fick idag. Snart går vi äver i strl 68! Jisses min lilla flicka vad du växer❤️ 
Just nu sitter jag o lyssnar på en envis liten unge som är väldigt trött men som inte riktigt vill somna, vi får se om pappa lyckas elr om vi får bytas av, tålamodet tryter även för en annan när hon är missnöjd, lillkickan❤️ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0