Bvc och smakprov

Dom borrar i huset.. De borrade för 3 v sen, 2 dagar, sen blev det hela förra veckan... Och så drog de igång imorse igen?! Alltså jag börjar bli galen... Det är inte kul längre! Det är typ fuktskadat så de borrar upp golvet, elr bilar, som det heter! Det är ju bara tur för dem att vi har en bebis som sover om nätterna. Annars hade jag blivit tokig! 
Hur som helst, det blev bvc idag vid 11, hon var idag, en dag innan hennes 4 månaders dag, 62cm lång, hon har alltså vuxit 1 dm sedan hon kom nu, och hon vägde 6300 gram. Gosunge!
Hon följer sin kurva precis och igår fick hon smaka på potatis, det gillade hon, idag fick hon smaka pannkaka, det handlar om så pyttepyttelite, som en halv lillfingernagel, men ändå! Hon smakar! Och pannkaka var skitäckligt ;) 
Hur som helst, vi rymde efter bvc ner t djupvik för att slippa den där jävla borren! Imorgon ska vi frukostdejta hos Zarah, sen ska jag till mina kusiner och moster för lite mys! 
Dom här två, de är mina absoluta favoriter!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0