Tråkigt

När man får barn, alla säger hur roligt det ska bli, hur alla vill vara delaktiga och "vara hos en hela tiden". Det tråkiga är att det absolut inte blir så. Jag har 1 av mina vänner som hör av sig och säger att den här veckan jobbar jag såhär och såhär, vill du ses något när jag är ledig? 
Der uppskattas något otroligt! Självklart vill jag ses! Jag är hemma mestadels av dagarna och om det är så att jag gör något, ja då är det ju så, men varför ska man plötsligt bli nästan rädd för att höra av sig? Jag är inte den som bara sitter och rullar tummarna och väntar på att folk ska höra av sig, utan det var igår som det verkligen slog mig, hur sant det var! De flesta av mina vänner jobbar, jobbar inom vården elr barnomsorg, det betyder olika arbetstider, hela tiden, så om man nu skulle vilja träffa denna otäckingen med en liten mini person då kanske man kan börja med att dra ett sms för att fråga lite vad planerna är för kommande vecka.. Bara ett tips liksom, men jag kanske har blivit tråkig att hänga med, och då är det väl så. 
Säger inte att det inte är upp till mig oxå att höra av mig, det är väl bara det att jag tycker att jag har försökt, några ggr har jag fått napp, men oftast, nästan alltid är det "jag jobbar" vilket är skitbra! Men jag lyckas tydligen alltid pricka in jobbtiden när jag hör av mig ;) 
Där av har det blivit mycket att ungås med nya vänner som även dem har barn, de är ju lika otäcka och tråkiga som mig så vi passar isåfall bra ihop ;) 
Nu till de som tar åt er, för jag gissar på att några av er gör det, om inte, fine med mig! Om ni gör det, kan ni ju dra iväg ett sms med era jobb tider nästa v så att vi kan ses elr så! 
Tack för mig, hej! 
Me and my scary mini me! 🙊


Kommentarer
Postat av: Sanna

LILLSKRUTTAN 😘 jag hör av mig då!! Kan ses någon mer gång den här veckan tror jag. Dåligt med jobb 😃 ska gosa med Tuva när hon inte gråter. Då får du ha henne 😃😉

Svar: Hahha! 1 vän är ju du, puppeluppan 😘 men ja, fredagsmys för hela slanten 😃
Signe Connman

2014-11-11 @ 12:01:40
Postat av: Linnea

Ber om ursäkt! Jag kommer hem den första februari och åker vidare den elfte, så vi kanske kan ses någon dag däremellan? ;) Puss!

Svar: Hahah puss på dig raring! Det låter helbra❤️
Signe Connman

2014-11-11 @ 12:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0