Snorigt, igen...

Och så var det dags igen... Inatt har det varit fruktansvärt! Min stackars unge!❤️ 
Hon var inget snorig igår, sen kom vi till Bosse och då rann plötsligt snoret, sen blev det bara värre och värre. Hon somnade vid 20 men vaknade då och då, när väl jag o J gick och la oss då började hon vakna var 5e min, skrek i panik och tog korta snabba andetag. Fram med näs-sugen och kolsaltlösningen, spraya, suga, spraya. Näsan blev helt okej i några mimuter sen var det samma sak sen igen, panikskrik och en täppt näsa, detta höll på i närmare 3 timmar, både jag o Jimmy började känna oss fullkomligt värdelösa... Den ända ställningen som funkade någorlunda var i min famn, men då blev hon för varm så då skrek hon för det, hon fick Alvedon sen la jag henne bredvid mig. Hon fick sova bredvid mig i natt, det har hon inte gjort sedan hon var 2 veckor gammal. Det gick väl helt okej, kl var väl runt 00:30 när vi tillslut la oss i våran säng och släckte lampan och somnade, hon vaknade vid 3 igen av en igentäppt näsa, sög ur sen sprayade jag och lät det verkligen skölja rent näsan på henne, för att distrahera henne fick hon äta också, funkade bra, sen sov vi till 7 faktiskt, dock hade Jimmy försovit sig, det var ju inte så konstigt efter denna natt! Stackarn! 
Vi somnade om igen till 8:26! Välbehövligt, men det märks att jag inte sovit bra inatt... Hoppas det blir en bättre natt kommande natt, jag tycker så synd om våran lilla skrutta ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0