Signedbysigne

Planen är att jag ska gå en nagelkurs i februari som gör mig till certifigerad nagelterapeut i april. Jag har nu även gjort en Instagram där man kan följa min nagelresa. Nu fram till februari blir det mest mina egna naglar som jag visar men även några fåtal kunder. Än så länge vill jag fokusera min tid på Tuva och så använder jag ju än så länge Klaras material så det är även på hennes bekostnad att jag ska kunna göra naglar. Priset för att göra ett set naglar hos mig ligger på 200kr då 100kr går t Klara för materialet och 100kr till mig för arbetet. 
Här är gårdagens resultat:
Jag har nu i efterhand filat till dem lite yttligare så jag ska ta en ny bild när jag kommer ner till salongen senare idag. 
Min nya instagram: Signedbysigne
(Det var Klara som var så förbaskat bra på att komma på mitt braiga namn!)



Kommentarer
Postat av: Michelle

Jättefina, kanske skulle prova att gå till dig då :D

Svar: 😃👍
Signe Connman

2014-11-06 @ 13:21:43
URL: http://michellehaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0