Pysseldag

Jisses amalia så trött jag är! Lilla rara unge, jag älskar dig så mkt men sova är ju oxå inte fel att få göra.. Dessutom skulle vi egentligen besikta bilen idag, snart.. Men vet ärligt talat inte hur det skulle gå till, så trött är jag just nu, och T sover.. Så jag hoppas J kan avboka så att jag kan få följa Tuvas exempel. 
Igår hade vi en redig pysseldag! Jag fixade Emilias naglar,

Sen vaxade Klara mina ben, jag hennes armhålor och sen fick jag o Ninni nya fina fransar! 



På kvällen var vi iväg på musikquiz, det var Jag, Sanna, Klara och Klaras kompis Mia i ett lag. Sen var det Sofia, Anna och Mia i det andra laget. För oss gick det ändå riktigt bra! Jag var helnöjd med våran insats!
Tuva var med pappa hela kvällen och låg och sov så gott när jag kom hem ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0