Oplanerad helg

Denna helg är oplanerad, typ, igår hade vi tacomys, bara jag o Jimmy. Jag klippte honom sen somnade jag, inatt sov hon bra, käkade två ggr bara så det var en bra natt! Just nu ligger vi och har haft en mysig morgon i sängen, hela familjen, inkl katterna, Tuva har verkligen upptäckt katterna och vill gärna klämma och känna på dem, Wilma gillar det inte och umgås bara med Tuva när hon sover ;) Sally däremot gillar att slicka på henne, hon bryr sig inte värst mkt om Tuva får tag i ett öra elr i pälsen, hon gillar att någon pysslar med henne! 
Så det är så kul att se Tuva utforska dem. 
Nu ska vi göra oss i ordning för att åka till Linköping och Ikea! Där vi åntligen ska köpa våran byrå som vi velat haft så länge! Vi sålde vårat barbord förra veckan så nu får den äntligen plats. 
Ikväll är det oxå oplanerat. Skönt faktiskt, imorgon är det farsdag. Så vi ska väl hitta någon liten present till papputen, för förra året fick han ju oxå en farsdagpersent, men nu är det ju mera riktigt :) 
Jag tror att dessa två kommer bli så galet bra kompisar!❤️ 

Fm luren, bästaste stunden på hela dagen ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0