"Jag fick inte följa med in"

Världens bästa mormor och morfar kom och tog Tuva på en promenad, så att jag fick sova lite, men så fort de klivit ur lägenheten så kände jag mig helt tom! Vad gör det väl om hon håller mig vaken? Min lilla flicka! 
Det var så fruktansvärt tyst i lägenheten. Jag tog dock vara på tiden, gick o la mig och slumrade till med två katter tätt tätt intill mig, lyckliga för lite "egentid" med bara mig. 
När de kom tillbaka hade köpt med sig mat och jag fick gosa med min lilla unge igen❤️ 
Nu har vi ätit mat, mamma o Classe har åkt hem igen och Tuva somnade precis på mitt bröst, så jag ska försöka göra detsamma, så att vi är lite piggare till kvällen, då vi ska åka och ha fredagsmys med Angelica och Johan❤️


Mamma hade sytt matchande pannband åt oss 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0