Förkylningshelvete

Det här med att ha en bebis som är förkyld och som har lite seperationsångest, himla intressant ska jag säga er... Hon somnar bra, sover en timme, vaknar ledsen, somnar om, vaknar somnar vaknar somnar! När hon blir för ledsen plockar vi upp henne, tröstar henne, håller henne tätt, tätt intill oss. Hon somnar då på två röda, men då blir hon genomsvettig. Somnar om i sin säng, vaknar igen och sådär höll det på inatt, tillslut lade jag henne i våran säng igen. Hon sover och inte jag, men men! Efter någon timme la jag henne i hennes säng igen och då sov hon väl helt okej! Men vaknar igen vid 6:30 jättepigg! Buse! Mamma är inte pigg! 
Nu har vi haft krig med näs-sugen och nässköljen och hon sover gott! Vill jag också göra, min näsa rinner och halsen värker! Yey! Har inte tid! 
Idag ska vi åka och fira Jimmys morfar, det blir första gången jag träffar honom. Jimmy har inte träffat honom på 6 år! 
Igår hade jag egentid 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0