Farsdag ❤️

Trött, bök natt inatt, hon har ätit 3 ggr tror jag, och jag var så überkorkad och var vaken t typ halv tolv, får ju skylla mig själv. Och nu sover både J och Tuva men jag sitter och chattar med Amanda som just nu är på Bali, herregud vad jag saknar den människan, att hon upplever världen, är så häftigt! Men här hemma har vi en liten tjeja som är helt ovetandes om vem hennes gudmor är, världens bästa gudmor dessutom! T kommer vara närmare 1 år innan Manda är hemma! Det känns i hjärtat, samtidigt som jag är så glad och stolt över att hon faktiskt gör det här! 
Idag är det farsdag, världens bästa pappa ska firas här hemma, han ska få sovmorgon först och främst, även om han borde ta Tuva så att jag fick sova lite extra, men det får bli senare idag isf, sovmorgon förtjänar han! Sen ska han få en fin frulle på sängen! Våran finaste karl/pappa ❤️ Vi skulle åkt till Bosse sen men Tindra hade feber igår så troligen är det inställt.
Tänkte skriva ett inlägg om amning, som jag tänkt skriva hur länge som helst! Hur jag upplevde det och lite tips. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0