5 månader

Idag är det 5 månader sedan jag låg där och hade värkar, om 20 minuter började mina krystvärkar, om 1 timme och 7 minuter var det 5 månader sedan du låg på mitt bröst för första gången! Och jag gav dig ditt livs första tröst. Älskade lilla Tuva, och nu ligger vi här igen, hon lite snett på mitt bröst för nu får hon knappt plats längre. Våran stora kicka❤️ 
Igår satt hon helt själv, för första gången, med ett stort stolt leende som lyser upp hela henne, DUKTIGA UNGEN MIN!❤️ Mitt hjärta spricker! 
Jag känner mig så välsignad över våran fina familj, så mycket kärlek, så mycket harmoni! 
Just nu håller Jimmy på och fixar med våran vagn, idag blir det första dagen med sittdelen! STORA TJEJEN!❤️ 
Ikväll ska vi åka och mysa i Gösebo med underbara människor, äta gott och bara prata prata prata❤️
Jag längtar efter lilla Alfons, fina fina lilla killen, mitt hjärta slår så många extra slag för dig❤️


Pyjamasmonstret myser med Ickapicka❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0