Tur i oturen, typ!

Idag har vi eller vi skulle, kasta massa skit, glas, kartong, chillasäckar (städavfallet från burarna) men det var ju såklart stängt... Så säckarna fick vi inte iväg! Aja.. 
Sen drog vi och köpte blomjord till blommorna på ballkongen, vi skulle även köpa sånt här klickgolv som man har på ballkongen, men det var slut. Haha sån jäla lucky-dag! 
Så då åkte vi och shoppade lite, jag köpte mjuka sköna amningsbhar och ett par ordentliga skor! Äntligen! Killen som hjälpte oss kollade av hur mina fötter var och jag fick mycket beröm för dem, jag belastade helt rätt och hade bra muskelatur i fötterna! Bahm! Känns underbart, då faktiskt 75% av befolkningen faktiskt belastningsfel på fötterna. Så nu sitter jag här i garaget, vi tog med oss lite käk och när vi rullar in till garaget ser jag en vit bubbla stå på planen.. Vaaad satan, Jimmy? 
"Det va ju inte meningen att du skulle se den redan! Den är ju inte klar😳" då har den lilla lymmeln varit iväg och köpt en bubbla till mig 😍 maaaaaj gad! My man!❤️ 
En redigt toppendag hittills! Sitter i skuggan nu och myser med mina sammandragningar 😏 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0