Samtalet

Åh ni kan inte gissa vilken bra morgon detta blev! Vilken energiboost! 
Världens bästa nummer visade sig på telefonen för en timme sedan. Ett nummer ifrån Australien! Så galet lycklig blev jag av att höra den där stämman, som jag inte hört på 3 månader! Det kändes helt underbart att få prata och skratta ihop igen, om så bara för några minuter! 
Det var hur som helst en underbar start på denna dagen, senare kommer Sophie och då ska vi baka och bara mysa! Ska bara försöka ta mig till affären och handla lite :) 
Ingen bebis än med andra ord :) 
Bästavän, jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: 'A

Ah, fler vinkvallar pa Hugge!

Svar: Längtar som en tok! Efter både sköna uteserveringskvällar på hugge med ett glas vin men mest efter dig! :*
Signe Connman

2014-05-16 @ 11:18:40
URL: http://ivag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0