Månad för månad

Igår var det chinchillautställning. 
Jag har börjat sitta som sekeriterare med domarna vilket gör utställningarna till rena nöjen och mycket lärorika! 
Dock blev jag mycket besviken på resultatet jag fick på min hona som jag hade med! Fy! Inte alls en rättvis bedömning enligt mig! Aja hur som helst, otroligt trött var jag efter, svullen och allmänt less på resultatet över Saga. Väl hemma dök jag i säng! 
Idag har det varit en såndär favoritdag! Bara ligga och dra sig, äta frukost, ligga och mysa ha det skönt ihop! 
Vi har busat med världens goaste unge som sprattlar som en tok när pappa Jimmy busar med magen! Jag ligger och asgarvar, för han kittlar ju mig samtidigt som han busar med bebis! Så otroligt mysigt!
Vi tog även bild på magen, så som vi gjort nu nästan varje månad tror jag! Jättekul att kolla tillbaka på! 😍 
Den översta bilden är från December
Den undre från Januari

Januari till Februari
Februari till Mars

Mars till April 

April till Maj 

Häftigt va 😍



Kommentarer
Postat av: australiensarN'

Kanns som dedar forsta bilderna var alldeles nyss. Jag som trodde det skulle droja en evighet, nu ar h*n snart har!!

Svar: Ja det är stört vad fort det går!
Signe Connman

2014-05-06 @ 12:22:37
URL: http://ivag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0